Min drömvärld

Jag bara gliiider! Solen har lyst på mig i över en veckas tid. Axlarna har börjat flagna. Engångsgrill efter engångsgrill är uppbrända. Jag kan numera en Håkan Hellström-låttext utantill. Jag har fått en rejäl mammados. Jag har det helt enkelt alldeles försträffligt. Denna helg blev pricken över i:et. Fredag drog vi till Saltholmen med stora picknick och ölpåsar. Gitarrer, munspel och vårt goda humör var med också. Där satt vi sen, till solen gick ner i horisonten, och sjöng allvärldens sånger. Ett medley i 4-ackordföljd brände vi av när partyfärjan gled förbi. Lördagen vart det såklart Eurovision Song Contest med knytkalas och öl. När Loreen tagit sitt pris travade vi in till city, en hel klunga med folk, två guror och munspel och sjöng för glatta livet! Jag och Anders hann även med en nattsväng på ett folktomt Nordstan innan vi tog kväll. Söndagen spenderades i en spränghet park här i närheten, där vi brände både axlar, ben och hamburgare.
Det känns som att jag lever i en film. Och det är den bästa film som någonsin gjorts!
/Still High on Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0