AAAAAAHH!!!

Jag blir galen! Åka buss till jobbet på morgonen suger. Och idag mer än nånsin! Busschauffören är segare än nån annan. Fem min försenad från start. Och när alla hade fått kliva på så ställer han sig upp i lugnan ro för att ta av sig den varma vinterjackan och hänga upp den så ordentligt. Så perfekt. Samtidigt som jag sitter med huvudet mitt i korridoren och spänner min absolut argaste blick i honom. Vilket inte hjälper. För därpå börjar han släta ut sina byxor, borsta bort lite skräp.
SEN sätter han sig i stolen, och sjunker ner i sätet ordentligt. Det tar ungefär sju år för honom att spänna fast sig innan han kan trycka på knappen så dörren stängs. Sen ytterligare 2 år innan motorn startar och vi rullar äntligen iväg.
PJUFH!!!
Och sen alla dessa rödljus.
GAAAAAH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0